Baza wiedzy

Szczegóły artykułu
dodano: 2021-11-29 bezpłatne

Szkolenie "Polityka cenowa dla biur rachunkowych"

Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen! Wykorzystaj PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację przez Twoich klientów. 

  

Mówiąc wprost, PRICING to centrum Twojej firmy. Wszystko, co robisz począwszy od projektowania produktu, poprzez proces sprzedaży, marketing, skończywszy na obsłudze klienta, pracuje tylko po to, by uzasadnić cenę którą proponujesz klientowi. W takim ujęciu cena staje się kursem wymiany wartości, którą tworzysz na rynku. 

  

OPIS WARSZTATU 

Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania ? prelekcja i interaktywne sesja warsztatowe 

W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach (w szczególności w usługach profesjonalnych, jak rachunkowość, księgowość i doradztwo podatkowe)  i na różnych etapach łańcucha wartości. Interaktywna i warsztatowa formuła pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu. 

Uczestnicy dotychczasowych warsztatów niejednokrotnie podkreślali praktyczny wymiar spotkania przekładający się na zauważalny wzrost zysku. 
 
 
 

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI: 

  •        Jak ustalać optymalne ceny produktów i usług 
  •        Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów 
  •        Jak budować pakiety produktów 
  •        Jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty 
  •        Zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów 
  •        Jak przygotować optymalną argumentację negocjacyjną 
  •        W jaki sposób organizować skuteczne promocje 
  •        Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje 
  •        W jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów 

Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów. 
 
 

CEL WARSZTATU 

Poznane sprawdzonych, praktycznych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych 

  

KORZYŚCI Z UDZIAŁU 

Zwiększenie świadomości znaczenia efektywnej polityki cenowej 

Wymiana doświadczeń branżowych 

Zdobycie praktycznej wiedzy dt. efektywnego zarządzania cenami w branży usług profesjonalnych 

Odpowiemy na pytania: 

Jak kompleksowo zarządzać ceną i czynnikami wpływającymi na jej poziom 

Którą strategię cenową wybrać na zmieniającym się rynku 

Jak wprowadzać podwyżki cen, minimalizując straty związane z ich efektami 

Przekazanie wiedzy o istotnych aspektach zarządzania cenami (elastyczność cenowa, rabaty i alternatywy dla nich, sprzedaż poprzez wartość, wpływ promocji cenowych itp.) 

Wspólne wypracowanie najbardziej efektywnych technik zyskownej sprzedaży 

Zrozumienie dynamiki cen w branży (np. jak sprawić, żeby wszystkie ogniwa łańcucha zarabiały) oraz sposobów wpływania na nie 

Odpowiedź na pytanie- jak zarabiać na usługach dodatkowych 

Szkolenie prowadzi: 

Maciej Kraus 


Maciej Kraus

Partner w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, autor książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już 150.000 odsłon!
To tylko część artykułu, w całości przeczytasz go w ramach płatnego dostępu. Wybierz jedną z opcji poniżej i zamów dostęp