Szkolenie "Polityka cenowa dla biur rachunkowych"
Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen!
Wykorzystaj PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich
akceptację przez Twoich klientów.
Mówiąc wprost, PRICING to centrum Twojej firmy. Wszystko, co
robisz począwszy od projektowania produktu, poprzez proces sprzedaży,
marketing, skończywszy na obsłudze klienta, pracuje tylko po to, by uzasadnić
cenę którą proponujesz klientowi. W takim ujęciu cena staje się kursem wymiany
wartości, którą tworzysz na rynku.
OPIS WARSZTATU
Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania ?
prelekcja i interaktywne sesja warsztatowe
W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie
dotyczące polityki cenowej w różnych branżach (w szczególności w usługach
profesjonalnych, jak rachunkowość, księgowość i doradztwo podatkowe) i na
różnych etapach łańcucha wartości. Interaktywna i warsztatowa formuła pozwoli
na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań
bezpośrednio po wydarzeniu.
Uczestnicy dotychczasowych warsztatów niejednokrotnie
podkreślali praktyczny wymiar spotkania przekładający się na zauważalny wzrost
zysku.
DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI:
- Jak ustalać optymalne ceny produktów i usług
- Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- Jak budować pakiety produktów
- Jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty
- Zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów
- Jak przygotować optymalną argumentację negocjacyjną
- W jaki sposób organizować skuteczne promocje
- Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
- W jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów
Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami
najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
CEL WARSZTATU
Poznane sprawdzonych, praktycznych metod zarządzania
przychodami i strategii cenowych
KORZYŚCI Z UDZIAŁU
Zwiększenie świadomości znaczenia efektywnej polityki
cenowej
Wymiana doświadczeń branżowych
Zdobycie praktycznej wiedzy dt. efektywnego zarządzania
cenami w branży usług profesjonalnych
Odpowiemy na pytania:
Jak kompleksowo zarządzać ceną i czynnikami wpływającymi na
jej poziom
Którą strategię cenową wybrać na zmieniającym się rynku
Jak wprowadzać podwyżki cen, minimalizując straty związane z
ich efektami
Przekazanie wiedzy o istotnych aspektach zarządzania cenami
(elastyczność cenowa, rabaty i alternatywy dla nich, sprzedaż poprzez wartość,
wpływ promocji cenowych itp.)
Wspólne wypracowanie najbardziej efektywnych technik
zyskownej sprzedaży
Zrozumienie dynamiki cen w branży (np. jak sprawić, żeby
wszystkie ogniwa łańcucha zarabiały) oraz sposobów wpływania na nie
Odpowiedź na pytanie- jak zarabiać na usługach dodatkowych
Szkolenie prowadzi:
Maciej Kraus