dodano: 2021-05-05
cena: 149,00 PLN
Zarządzanie Biurem Rachunkowym- Efektywna Komunikacja z klientem
Szkolenie "Zarządzanie biurem rachunkowym i efektywna komunikacja z Klientem" pozwoli Państwu na zdobycie i poszerzenie swojej wiedzy z zakresu kreowania swojego wizerunku w kontakcie z Nowym Klientem oraz z jakości obsługi.
PLAN SZKOLENIA:
Ciągłe problemy z klientami....Czy to się nazywa pech? Nie sądzę? To w jaki sposób wyglądamy, wyrażamy siebie, jaką postawę przyjmujemy, nasza pewność siebie jaką reprezentujemy, a także dobór tonu głosu, jaki używamy podczas spotkania z klientem ma ogromny wpływ na budowanie z nimi relacji.
Poprzez ten wykład chciałabym Wam zilustrować, że prowadzenie biura, podejmowanie współpracy z nowymi klientami nie musi być uciążliwe, a wręcz przeciwnie bardzo motywujące, rozwijające, ale przede wszystkim dochodowe.
Podczas pierwszego spotkania z klientem warto też zdać sobie sprawę, że jeżeli po drugiej stronie znajduje się osoba, z którą czujemy, że nasza współpraca nie wyjdzie, to nie warto w tę relację wchodzić, ale umiejętnie pokierować rozmowę, by odbiorca nie poczuł się urażony.
W trakcie szkolenia zostaną omówione poniższe tematy:
1. Nawiązywanie relacji z potencjalnym klientem.
2. Powitanie nowego klienta w biurze,
3. Jak dbać o relacje z klientem?
4. Jak naprawić i przyznać się do błędu?
5. Jak odpowiedzieć na ciągłe narzekanie o wysokość faktury?
6. Jak pokazać klientowi swoje racje i przy tym go nie urazić?
7. Jak zaproponować rozwiązanie umowy ze strony biura?
8. Jak odmówić / uzasadnić fakt nie bycia pod telefonem 24h na dobę?
9. Jak wytłumaczyć klientowi, że się wszystkiego nie wie i na pewne rzeczy trzeba poczekać?
10. Czy opłaca się nam pracować z trudnym klientem?
Szkolenie poprowadzi Żaneta Hejne.
Czas trwania: 2h
Cena: 149 ZŁ
mgr Żaneta Hejne
Uniwersytet Gdański Wydział Prawa i Administracji, Wydział Zarządzania, Sopocka Szkoła Wyższa MSR/MSSf w sprawozdawczości finansowej spółek, SWPS „Coaching".
Od 7 lat prowadzi własną Kancelarię Usług Księgowych Hejne, gdzie na podstawie własnych doświadczeń odkryła w jaki sposób budować relacje z klientami, aby były one korzystne dla klienta, zespołu jak i dla niej samej.
Prywatnie mama 2 córek, żona fajowego Tomasza oraz totalnie zbzikowana właścicielka psa o imieniu Palmela